sobota, 27 kwietnia 2013

Powitanie

Ohayo! Jestem nowa jeśli chodzi o pisanie opowiadań. Wiem że będę robić wiele błędów ale jak to się mówi człowiek uczy się na błędach. Mam nadzieje że będziecie komentować. Bardzo liczę na wasze opinie co do poprawek itd. Chciałabym też abyście dawali mi swoje pomysły. Opowiadanie czasem może się zawieszać więc uprzedzam bo nie zawsze mam czas pisać lub nie zawsze mam czas wstawić dany wpis.
A więc przedstawiam się teraz dokładnie. Imienia nie będę podawać bo chyba wam to do życia nie potrzebne ^^. Nazywają mnie Aiko. Mam lat ekhem...no można powiedzieć że 15 ale opowiadanie czasem będę +18 więc nie miejsce do mnie pretensji jeśli coś źle napiszę ;3.


Kocham A&M oraz Japonie i ostatnio coś Koreą zaczynam się interesować ale to tak tylko okresowo G-Dragon itp. xD. Słucham przeważnie J-rocka ale oczywiście też i innej muzyki kóra mi się spodoba. Mogą być Vocaloidy, K-pop, J-pop, ostatnio prześladuje mnie 1D O_O. Moim ulubionym zespołem jest The Gazette, a jak inaczej xD. Kocham ich! :D 
Teraz do rzeczy. Przedstawiłam się. Powiedziałam o tym że mogę mieć problemy z pisaniem. A więc hm...to chyba wszystko...CHYBA ŻE?!
Rozdziały powinny pojawiać się co tydzień w piątki. Albo wcześniej. Ale jeśli dam rozdział wcześniej to nie oznacza to że w piątek nie dam kolejnego xD. Będzie krótki ale będzie :D
To Sayonara. Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz