poniedziałek, 10 lutego 2014

Przeprosiny


Gomene, gomene, gomene i jeszcze raz gomene. Miałam tak zawalone dni że nie miałam czasu na pisanie. Ale nie bójcie się jak tylko małą chwilę znalazłam to pisałam. Więc (tak wiem nie zaczyna się zdania od wiec xD) jak tylko znajde chwilkę to wklepie je na stronkę. 

Mam gotowy rozdział 3 i połowę 4. Tak wiem 2 rozdział spaprałam i mam nadzieje że poprawię to rozdziałem 3 ^.^. 
Jednocześnie mam już pomysły na Shizayę wiec możliwe jest że nawet jak dopracuje pomysł to zacznę nowe opowiadanie z nimi w roli głównej :P
Mam nadzieje że pomysł się podoba i macie siłę by poczekać tak do soboty? Mam nadzieje że dacie radę ^.^

Powiem jednocześnie że koleżanka chciała bym z nią pisała pewne jeszcze opowiadanie. Co prawda nie jest yaoi ale..mam nadzieje że was zaciekawi jak tylko się zacznie. Premiera już niedługo :P link do bloga:
http://opowiadanie-bosko-diabellskie.blogspot.com
Jest to, to opowiadanie o którym wspomniałam w poprzednim poście. 

2 komentarze:

  1. Poczekamy do soboty, ale jestem ciekawa co tam nowego napisałaś :D Jestem jak najbardziej za tym, żebyś napisała Shizayę :3 Jak dojdzie do premiery tego bloga z koleżanką to napisz, bardzo chętnie zajrzę :) Także życzę ci weny i czekam na nowy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam problemy z netem i jutro już publikuje ~~ :P na 90% też jutro wstawimy prolog to tamtego bloga z koleżanką ^^

      Usuń